Jag blev utmanad

1. Hur gammal är du om fem år? Uråldrig!
2. Vem var den sista du träffade? Morsan
3. Hur lång är du? 175cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Vinyan, den sög.
5. Vem ringde du senast? En kompis
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ska man ha koll på sånt?
7. Vad är helgens planer? Ikväll ska jag försöka att inte dö av tristress, sen imorgon ska jag lira tv-spel med Jens, sen på Söndag ska jag på bio.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, går fortare få sagt det man vill säga.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 2 timmar och 20 min sen ungefär
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Första gången kl 08, var vaken till 10 o somnade om o vaknade sen...Ja typ 14 tiden *hehe*
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Näe men sett massor
14. Vilken är din favoritplats? Borta bra men hemma bäst
15. Vilken plats föredrar du minst? Utedass kanske?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jadu, antingen familj. barn o jobb eller eremit i nån skog.
17. Vad skrämde dig som barn? De med downs syndrom
18. Vem fick dig att skratta senast? Folk får inte mig att skratta, JAG får DEM att skratta!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Näe har en bunt sen jag var liten, Fragglarna osv.
20. Har du stationär eller bärbar dator? 2st stationära, men bara en används.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2st
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någong gång spytt på någon? Nej men jag har blivit spydd på.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor och strumpor
26. Är du social? På mina villkor isf :).
27. Vilken är din favoritglass? 4x4, en stor strutglass jag åt i Grekland.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett företag och anställa mig själv.
29. Tycker du om kinamat? Räknas ris?
30. Tycker du om kaffe? Ne, koffeintabletter istället :).
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller yoghurt
32. Sover du på någon särskild sida? Det varierar
33. Kan du spela poker? Om jag får reglerna förklarade för mig först
34. Tycker du om att mysa? Med rätt person isf
35. Är du en beroendemänniska? Vad är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Näe inte det
37. Vill du ha barn? Osäker
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och sen lite grekiska och slutligen spanska svordomar.
39.Har du någonsin åkt ambulans? Japp, med en klasskompis som bröt handen.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på om man är utomlands eller inte.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Vänner.
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner ingen rolig människa irl
46. Välj ett ärr på din kropp? Så, nu då?
47. Vad har du för ringsignal? Nån standardgrej som följde med telefonen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Morsan har sparat mina första skor.
49. Flirtar du mycket? Näe, det gör jag icket
50. Vart togs din profilbild? I mitt vardagsrum
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag nog
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har ej körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Var nog delar ut teoriboken.
54. Läser du dagstidningen? Ja, på internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Näe men kan headbanga för skojs skull
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning, någon grekisk.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Var på toa för en stund sen, använde toapapper sen kan det räknas?
59. När var du i kyrkan senast? För några veckor sen när jag och Cicci var ute på promenad.
60. Vilka personer utmanar du: Sara Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0