Lördag

Hej o hoj!

Inatt hade jag en skum dröm jag tänkte dela med mig av.

Jag drömde att jag var ute och åkte bil med SSML och någon till, jag satt i baksätet och tittade ut genom fönstret och då såg jag någon komma glidandes med fallskärm neråt.
Det var Sara M, kunde inte se att det var hon men jag visste det på något sätt.
Skärmen hamnade i träden o jag ropade att vi skulle vända och kolla hur det gick.

Sen var jag helt plötsligt hemma hos mina föräldrar och tittade ut genom fönstret och såg då Sara M med en stor hund, det såg inte ut som henne nu heller men jag visste att det var hon. Det som var mera konstigt då hon tittade upp mot fönstret jag knackade på, det var att hon inte hade några ögonbryn.

Drömmen ändrades igen och jag satt i en pulka som måste ha haft någon slags motor för den både lät och uppförde sig som en snabb moppe. Jag åkte runt på Sunnanå i den och då såg jag två björnar som försökte ta sig in i en bil som stod parkerad vid garagen.
Såg två till björnar komma och lufsa då for förbi.
Jag åkte min pulka vidare och varnade alla jag träffade på att det var björnar lösa så de inte skulle råka illa ut.

En skum dröm, men det var roligt åka den där pulkan och se folks blickar då jag gasade på med den o svischade förbi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0