Måndagen

Idag var det tänkt att jag skulle ta och fara till gymmet, men jag somnade så sent och sen blev det ju såklart länge jag sov på morron också.

På Onsdag börjar det bli seriös träning för då ska Krille bli min Personliga Tränare och se till så jag äter rätt, och så ska han piska på mig så jag pushar mig ännu hårdare.
Först och främst blir det viktminskning vi strävar efter (och att jag behåller min befintliga muskelmassa) och sen muskelbyggning.
Ska fixa lite före och efter bilder också.

Kommer nog bli bra, även om jag måste äta massa grönsaker som jag inte gillar och för första gången äta Keso.
Jag har ingen aning vad det är gjort av eller hur det smakar.
Blir slut på att vara uppe halva natten för den delen också.
Men ska förstås inte glömma bort folk jag pratar med på nätet för det :)

Igår var jag föressten hos J&C och vi spelade en bunt Mario Kart på Gamecube (Crille var med också), det var rätt okej även om jag blev lite småless på att det var glapp i en kontroll.

Imorgon kommer nog min nya skärm,  jag räknar med att det är fel på den på något sätt för jag har alltid den oturen.
Kan säga att den LG skärmen jag använder nu har extremt mycket Backlight bleeding.
Aldrig sett någon skärm med så pass mycket.
Den Samsung som jag hade innan var mycket bättre på det, men då hade den en jobbig ram som var genomskinlig på vissa ställen, så det lös igenom ramen ovanför själva bildrutan. Störande att kunna se bildrutan där igenom.

Det skulle komma en med LED bakgrundsbelysning från Samsung förra månaden men jag har inte lyckats hitta någon som testat den för att kunna se hur bra den hanterar BLB.

LED gör också att skärmar kan göras tunnare, som om det skulle behövas mer platta skärmar :)
Föredelen med LED är att det ska ge bättre färger bland annat.
Väntar med spänning för att se hur bra de kommer vara.

Såg nyss en skräckfilm vid namn "Tamami", det är en asiatisk film.
Muterad baby i ett hus som dräper folk.
Var lite smått underhållande men också ganska fånig :D

Vette tusan vad jag ska göra nu, men kanske blir babbla med folk och dega vid någon film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0