Tjockskärmen har anlänt

Fick den idag vid kl 10-11.

Jag har packat upp den och den står här vid sidan om min 22" platta widescreen skärm.
Tjockskärmen är 17".
Den ser rätt ynklig ut jämfört med den platta.

Jag har inte hunnit/haft lust att testa den än men jag ska nog göra det lite senare ikväll.
Börjar bli ganska van sånna här plattskärmar,så om det kommer en bra platt skärm som jag gillar så blir den här tjockskärmen en reserv för mig istället.
Jag gillar inte den LG jag har på öppet köp nu som sagt....

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske assistera SSML lite och se film.

Har inte gjort så mycket idag....
Men jag har iaf varit och handlat saker inför min diet som börjar imorgon.
Det blev All bran, Alaska pollock (torsk),Haricots verts och ett gäng potatisar.
Jag skulle köpa keso också men det glömde jag bort så det blir att fixa imorrn istället efter träningen.

Finns det någon som är arbetslös i sommar och som har råd/lust att dra ut och resa? Jag vill åka nånstans där det är varmt :)



Kommentarer
Postat av: Cicci

AAaaahhh... jag läste fel i rubriken och såg: Tjocktarmen har anlänt.... =S

2009-04-15 @ 06:49:00
URL: http://veraundercover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0