Torsdag


Min diet börjar påverka mig psykiskt nu, jag är lättirriterad och känner mig svag
Dagens höjdpunkt är då jag får äta all bran och yoghurt till frukost, då känns det som jag lever men sen är det mest tråkiga måltider bestående av torsk (Alaska Pollock), Haricot Verts eller hur det nu stavas och liknande.

En pommeslåda med 2 grillade korvar vore inte illa alls att få stifta bekantskap med *dräggla*
Har t.om sug efter godis, chokladkaka vore gott.
Men jag får härda ut för jag har valt det här själv.

Jäkligt nog så då jag var ute o gick broarna runt igår så fick jag blåsor på båda fötterna bak i hälen.
Har plockat fram mina gamla skor som är luftigare bak så det inte ska vara Micke-plågeri.

Det blev att sola lite tidigare idag, jag la mig på en bänk här utanför som var torr.
Hade min jacka som kudde men bänken var smal, så jag fick ligga och hålla i min ena hand så armen inte skulle trilla ner på marken. Efter en stund blev jag less för det var inte så mjukt på bänken precis så då skickade jag ett sms och så drog jag in.
Jag håller på att fixa med min tvätt nu, hade egentligen tänkt göra det imorrn men jag var så uttråkad så...

Jag funderar mer och mer på hur jag ska göra med körkortet, jag har 3 lektioner kvar på City som redan är betalda som jag ska försöka ta och använda upp snart.
Sen kanske jag ska ta och försöka fara och köra med farsan lite, men gillar verkligen inte den bilen som de har... Inte ens servostyrning på den.

Få se vad mera som är på gång för mig...hm.. Ja just nu så vill arbets slänga ut mig på någon praktik igen så de ska slippa engagera sig/få mindre folk att säga att det inte finns jobb till.
Det är ungefär lösningen de har nu, slänga ut folk på praktik och säga att man får arbetserfarenhet att lägga till på sitt CV.
Kan iofs inte klandra dem, finns det inga jobb så gör det inte det.

Har en fundering på att kanske börja plugga något på Skeria, men vet inte riktigt vad det skulle vara. Men då får man iaf mera att göra än att sitta vid datorn och mögla.
Det är ju så jäkligt att de flesta flyttat från stan eller att de har arbeten så de bara är anträffbara vissa helger. Så då får man mest hitta på saker ensam. Ibland är det skönt, andra gånger känns det jobbigt.

Har inte så mycket mera att skriva om just nu.

FTW




Kommentarer
Postat av: Azra

följa varandra via bloglovin?



Jag lägger till dig endå sen vad du väljer är ditt eget val :))

2009-04-30 @ 14:57:14
URL: http://azramemic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0