Andra året i rad

Förra årets nyårsafton så låg jag sjuk, och det blir nog en repris nu för jag är sjuk sen igår.
Började med halsont och nu känner jag att jag har mycket slem i lungorna, och så rinner det lite snuva. Kanske också har lite feber men det orkar jag inte kolla upp.

Försöker sova och äta så mycket som möjligt för att bli frisk fort. Jag ska kolla om jag har hemma nå molypekt eller hur det nu stavas, det är iaf slemlösande.
Annars så vet jag inte vad jag ska ha för mig..... Jag ligger oftast sjuk en vecka då jag väl blir sjuk.
Men jag vill fasen inte ligga sjuk igen nu på nyårs, inte för jag hade några planer utan snarare för det är så jäkla jobbigt ligga sjuk och försöka sova då det smäller raketer.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Jo jag är faktiskt ganska kry nu. Är inte riktigt hundra, men långt ifrån är jag inte. Så snart är jag på benen igen, redo för världen!



Nämen ursch då, att du skulle bli sjuk. Du får krya på dig så mycket och peppra med frukt och grönsaker!



Egentligen hade jag nog inget annat vettigt i skallen då jag skrev det inlägget. Blev bara så att fingrarna skrev utan att jag egentligen tänkte på vad det hade för innehåll..heh..

2009-12-29 @ 23:41:42
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: haha ja, jag är gammal och vis!



Nämen stackare, det lät inte alls bra :( Du får krya på dig så mycket! Hoppas du hade en trevlig nyårskväll i alla fall :)

2010-01-01 @ 13:16:04
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Hahaha rätt åt dig! Nu är vi kvitt ;) Jag minns allt vad du gjorde med mig med den där youtubefilmen...kollar mig omkring, smått rädd



jamen det lät ju helt okej det med! Ja du får peppra med grönsaker och frukt före nyårs ;)



Vi spelade GH (A)

2010-01-01 @ 16:58:14
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV 1: Haha jo vi tjejer dras väl till Twilight filmerna. Bara för att killarna är sådär "perfekta" som vi vill att de ska vara. Visserligen föll jag för Edward jag med, men jag har insett att han bara kommer att förbli en dröm för mig. Har som gett upp hoppet om killar nu. Insåg att killen jag var på G med var en riktig player.



SV 2: Jo jag är faktiskt fullt frisk nu! Måste dock dras med tabletterna några dagar till.. Som förresten gör mig sjukt trött!!!



Haha ja det var så jag tänkte! Jag är ingen..vanlig..bloggerska. Tänkte att jag skulle vara lite udda, lite utåtstickande ;)



Näe, jag har kvar min fina gamla gula mössa :}

2010-01-02 @ 23:39:47
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0