Dr. Frankenstein

Jag sitter och ser på en dokumentär om förebilden till Frankenstein historien, en typ som skickade ström genom avkapade lemmar och döda kroppar.
Rätt morbid typ.
Så tidigare idag en dokumentär om en gubbe som simmade hela Amazonas (nerströms).
Aa, jag gillar dokumentärer om ni undrar :P

Sen sitter jag och fixar hem Elvis Presley grejer åt min mor (hon är nog norrlands största samlare av Elvisprylar).
Själv är jag inte intresserad av honom alls, visst han verkade ha varit en härlig människa som kunde sjunga, men det är inte min typ av musik helt enkelt.

Skrämde någon med ett youtube klipp för ett par dagar sen, hon blev iaf pigg av det! :)

Imorgon är det julafton och då ska jag vara hemma hos mina föräldrar med min mormor och äta god mat och bara umgås.
Vi skulle egentligen ha båda mina morbröder med familjer där men de fick båda olika förhinder så det blir nästa år istället.

Jag saknar verkligen att vara social irl med människor, önskar fler hade haft lust hitta på något då jag frågar.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: haha jadu, nog blev jag pigg utav det allt. Jag skulle ha kollat på den lite tidigare, alltså mitt i natten. Då skulle jag nog inte ha kunnat somna, höhö..



Nämen vad snällt utav dig! Jag ska kolla genom den och börja med det efter jul. Då lär det behövas, ganska regält! jag lär nog rulla ända från Abborrträsk(där min mormor och morfar bor) då vi ska hem..



God Jul på dig med! Hoppas verkligen att du får en fin jul och har det trevligt med familjen :)

2009-12-23 @ 16:23:02
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Jag tycker bara att det är grymt kul att läsa! Folk har verkligen för bråttom för att sms:a iblandxD

2009-12-23 @ 23:56:22
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Ja kanske det. Fast det är minst lika många tjejer som killar som skickar in, vad jag tror (A)



Jo den har ju varit och den blev väl kanske inte som jag trodde. Visserligen var den riktigt mysig, men jag blev ju sjuk på köpet, riktigt sjuk. Har nu för tillfället mellan 39 och 40 grader..



Fick du någonting fint då?^^



Jo det har jag faktiskt. Önskade mig "Band Hero" till xbox360 så nu har jag väl spelat lite sådana låtar. Är ganska stor skillnad mellan de mer "rockiga" låtarna och de mer "poppiga".

2009-12-25 @ 23:07:14
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Haha nja inte riktigt så ;) men jag låg och gosade med min katt på golvet. Blev då trött och somnade. Sedan lät familjen mig sova där, mitt på golvet i hallen bredvid katten i en timmaxD

2009-12-27 @ 13:50:41
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Njaa kanske inte egentligen, men det skulle bara ha varit väldigt kul om någon hade kommit och hälsat på och sett mig ligga där och sova i pyjamasxD



Jo jag vet ju det. Har ett sådant dåligt samvete över att jag inte kan vara ute och skotta åt mamma. Pappa jobbar förmiddag från sex till halv tre, så då måste mamma ut och skotta. Hon har ibland kraftiga smärtor i ryggen och därför får jag dåligt samvete över att hon ska ut och kämpa då jag egentligen skulle ha varit där ute.



Ojdå det var riktigt hurtigt utav dig :O Det skulle jag nog inte ha orkat med riktigt (A)

2009-12-27 @ 23:49:23
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0