Inspiration!

För första gången på ett bra tag har jag fått lite lust att blogga!

Så varför är det? Ja helt enkelt för jag haft en ganska bra dag och så har min polare Sara hamnat på framsidan av blogg.se
Jag är glad för hennes skull, nu är hon snart superkändis ;D
Själv är jag nöjd med att min blogg är så liten som den är, tror inte jag skulle vilja få mer än kanske 10 läsare.
Hmm... vad ska man skriva mera? Jo jag ska nog påbörja en förvandling inom närmsta veckorna.
Jag ska börja styrketräna mera seriöst och även köra cardio varje dag (fettförbränning som t.ex cykling,löpband,promenader).

Och det blir nog att kanske dokumentera en del själv också av det och lägga upp på youtube och kanske något foto här då jag kommit i vettigare form.
Men vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0