Principer

Jag har starka principer om saker och ting, speciellt sånna som är kopplade till moral och självrespekt.
Så när andra har dåligt om moral och självrespekt, ja då blir jag upprörd även fast det inte har något med mig att göra.
Folk kan göra vad de vill, men jag tycker man ska ha självrespekt och inte göra vad som helst bara för att man kan.
Jag tycker det är allra jobbigast då det är någon jag bryr mig om, som visar sig vara helt annars än vad jag trott för då blir jag även djupt besviken.

Som de som känner mig vet så har jag en lite mer gammeldags syn på hur man bör vara som människa.
Dvs inte supa skallen av sig, ligga runt oavsett kön och ge fan i andras egendom.

Det verkar som de flesta inte tycker att göra sånt är något speciellt längre, allt är accepterat och ses som något underhållande/lustigt.
Men jag undrar hur de mår inuti, är de nöjda med sitt beteende? Fyller det en tomhet tillfälligt för att de sen mår ännu värre och gör om saker för att må bättre i en evig ond cirkel?

Jag vet inte hur andra tänker, men jag skulle då aldrig vilja ha ett seriöst förhållande med någon som legat runt. Jag skulle ha så låga tankar om dem.
Någon som delar mina tankar? Någon som läser min blogg överhuvudtaget?



Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: haha jadu, det var ju en annorlunda, men kul syn på det hela^^



Håller med dig!

2009-12-10 @ 18:54:45
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Pappa tror att jag eventuellt kan ha brytit ett ben i foten. Har två "saftiga" blåmärken på foten samt att det gör ont på trampdynan då jag går. Dock går det inte att göra någonting åt det=/



Jag började faktiskt undra vars du tog vägen :O Du är aldrig inne på apberget längre?



Jo och det känns så JÄVLA SKÖNT! Har haft prov, hela, hela, HELA tiden! Jag kommer att vara totalt hjärndöd då jag kommer hem nästa fredag(det är då vi får lov). Lär väl ligga på soffan och bara stirra upp i taket..



Jag vet faktiskt inte helt ärligt vad jag ska göra. Ska väl försöka att vara med kompisar och ta upp kontakten med vänner som det var ett tag sedan man var med. Ska väl också köra lite, eller MYCKET, skoter också.



vad ska du hitta på under jullovet? :)



HAHA vilken bra gissning(Y) men det är "Guitar Hero World Tour" ^^ Min lillebror var så duktig att han lyckades tjäna ihop till ett xbox360 genom jultidningsförsäljning. Där han även fick ett GHWT. Så jag har väl nördat det ganska mycket, men träning ger verkligen färdighet. Förut spelade jag på medium och nu spelar jag smått på Hard. Eller ja, jag kan spela de mer enkla låtarna på Hard iaf^^

2009-12-10 @ 22:33:18
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

Jag ska försöka att få till en bra bild. Blåmärken är dock svårt att fota bra för att få en bra helhet. Det mesta av blåmärket brukar tyvärr försvinna.



haha nehedu, den går jag inte på ;) Har nämligen fått reda på att 2:an och 3:an blir liiite slappare. Då man får välja inriktning och lägga till ämnen som man är intresserad utav^^



ojojoj, då måste du fara ut och åka skoter! Vilken upplevelse det är. Otroligt härligt! Sedan älskar man ju lukten utav skotern också. Ingenting klår det!=D



Ja han sitter faktiskt och spelar det nu, men jag ska fråga om jag får spela. Får nästan lite abstinens utav att inte spela. Det har blivit som en drog nästan! Älskar då man märker att man blir bättre och uppnår resultat=)



Jag uppmanar dig nästan till att inte köpa något. Då blir man bara beroende (A) Sedan får man kramp i fingrarna, speciellt om man spelar GH då.

Näe den har jag inte sett. Har dock sett trailers och "dokumentärer" om den. Jag vågar nog inte ens se den, är lite vitskeplig utav mig. Var den så läskig som trailern visar?:]



Nämen det var ju inte roligt att höra.. Har det hänt någonting speciellt eller?=(



Hoppas du sov gott:)

2009-12-11 @ 15:53:10
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0