Trötta sega måndag

Idag vaknade jag kl 10 av att min mobil ringde, jag var för trött för att svara men tog mig upp en stund efteråt.
Kände inte igen numret så satt mig vid datorn och kollade nyheter.
Det ända som var småintressant är att det ska snöa över hela landet på Onsdag.
Sen fanns det ju en bunt teknik/dator nyheter men det ska jag inte ta och söva mina få läsare med ;)
Men jag läser iaf sånna flera gånger om dagen, kan ju vara därför folk rådfrågar mig då de ska köpa nya datordelar... *hehe*

Jo, måste få säga att det är härligt höra att fler har samma åsikter som mig (ang förra inlägget).
Tack Madde, om inte sånna som du fanns hade jag vänt ryggen helt åt mänskligheten!

I veckan har jag flera saker för mig, ska ta med en bekant på gymmet och sen ska jag nog vara med en annan vän och hitta på något kul.
Kanske inte låter som så speciellt för er, men för mig som sällan tar mig ut är det spännande grejer :)

Jag behöver fler bra människor i mitt liv, och iaf så är min ovan nämna vän en sådan.


Kommentarer
Postat av: Madde :)

Nämen du vad roligt att läsa det du skrev ovan. Blev ju helt rörd! :)



SV: Jo det är ju det, men man bli glad utav det. Eller i alla fall jag som uppnår resultat med det(A) Var förresten ute och sprang igår i snöovädret. Det var verkligen ruggigt skönt! :)



Hmm..jag får väl försöka mig till att se den. Har faktiskt börjat se mer skräckisar nu. Fast det kan bero på att jag är mer med killar nu än tjejer. Då blir det skräckisar man ser..heh..



Ahh, men jag läste ovan att du skulle vara mer några kompisar. Vad roligt för dig! Jag hoppas verkligen att ni får det trevligt. Kan vara skönt att vara med några nu när snön kommer och allt bara blir mysigt^^



Ja alltså jag har blivit så tråkig nu. Önskar mig ingenting roligt i julklapp längre. Blir bara sådant jag är i behov utav. Så som pengar, benskydd och annat. Så jag antar att mina julklappar kommer att bli ganska..tråkiga. Själv då, vad önskar du dig? :)

2009-12-16 @ 18:58:36
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Jamen de killarna jag är med är verkligen supersnälla. Det är så skönt att vara med dem eftersom man inte behöver göra särskillt mycket utan att ha riktigt roligt. De är väldigt skämtsamma^^



Aha, vad handlar den om? :)



Det lät härligt. Ja visst är det så. Jag känner att jag måste röra på mig. Så nu under jul ska jag ut och springa samt försöka ta mig till något gym och gymma stenhårt.



Nämen vad tråkigt att höra=( Själv är jag ju raka motsatsen.



Det lät som en bra ide! Själv ska jag nog sitta vid datorn en liten stund till innan jag lägger mig. Brukar försöka att lägga mig vid elva varje kväll. Tydligen ska det vara bra för ens självmående. Att man håller en jämn nivå, alltså då man ska sova och då man ska vara vaken.



Jo jag stretchar minst tio minuter efter varje träningspass. Brukar dock inte få så mycket träningsvärk. Bara då jag just har tränat och tagit det lugnt. Antar att jag får försöka att träna mer och hårdare =)

2009-12-17 @ 22:08:11
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Jo det tyckte jag också. Han var lite väl för ung för att ha kunnat göra en film nu, men den var ändå rätt så övertygande på vissa delar. Du har nog rätt :)

2009-12-20 @ 13:57:04
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: DU SKRÄMMDE JU IHJÄL MIG! HAHAHA mitt hjärta slår fan skitfort nuxD



Oj, vad hurtigt av dig att cykla till gymmet! När cyklade du dit? Vi for in till stan vid elva och då var det riktigt som värst. Fast det kanske snöade ganska regält senare på dagen också?



Hoppas du sov gott :)

2009-12-22 @ 11:33:55
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Haha jo det gjorde jag verkligen! Satt dessutom nyduschad så mitt blöta hår stod väl rakt upp. ;)



Ojdå, det lät inte särskillt skönt. Tur att det fanns en tork i alla fall! Min vän Fredrik höll mig ute igår i mer än en timma då jag väntade på jakob. Jag höll på att frysa ihjäl. Mina ben har aldrig skakat så mycket förut!



Jo jag funderar på det, men vi får se hur det blir. Försöker i alla fall att vara ute och springa. Sedan har vi ju ett "mini" gym hemma. Alltså med vikter, bänkpress osv. Så för att spara lite pengar kanske jag håller mig till det, men det skulle absolut vara kul att fara och gymma.



Ja visst är det äckligt!!! Huvva jag får verkligen rysningar. Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor och att det finns/fanns en här omkring, som du sa, gör mig bara ännu mer rädd. Spoooky!

2009-12-23 @ 00:38:47
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0