Där flyttade hon

Nu har lilla Iris flyttat till Bygdsiljum...

Tjejen som hämtade henne fick jag bra vibbar ifrån, och även hennes mamma som var med.
Träffade aldrig killen så får bara hoppas att han, är någon som är snäll och omtänksam mot djur.

Jag klarade mig nästan hela vägen till att de for med henne, började rinna tårar just då hon for med henne.
Grät 1-2 minuter och sen kändes det bättre.
Men jag känner ändå en stor saknad, finns bara en som henne.... Lilla Iris som kramas och pussas.

Visst finns det nackdelar också som att hon sprättade ut bajs på golvet ett par gånger, och sen sprang i det o smetade ut det.

Hade jag bott i villa så hade jag behållt henne, då hade hon kunnat få vara ute när hon ville då hon blivit äldre.
Då hade hon gjort behoven ute och så hade det inte behövts kattsand.

Har dammsugit,dammtorkat och skurat alla golven här nu.
Och jag känner en klar skillnad i hur min andning är.
Jäkla kattsand :(

Iris, hoppas du får ett långt och härligt liv med massa glädje.
Saknar dig lillan...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Skönt att du tror det är vettigt folk som kissen kommer till. =) Det hoppas jag känns som en liten tröst i alla fall.

2009-02-24 @ 17:13:20
URL: http://veraundercover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0