En uppdatering av tidigare inlägg...


Alltså jag grubblar och grubblar och grubblar....

Men en sak som gör att mitt beslut lutar åt ett håll, det är att jag har börjat få massa tjockt slem i halsen och svårt att andas sen jag fick henne.
Jag tvättade ju av henne försiktigt första dagen jag hade henne, men hon är uppväxt med hundar och jag vet inte om det är något från dem som hon har kvar i pälsen.
Hon har ju också tvättat sig själv en massa så det borde ju vara borta.

Eller så är det så att jag är lite allergisk mot just hennes ras.
Eller kanske t.om katter helt och hållet, för nu då jag tänker på det så kan jag bli lite igenslammad i halsen även då jag är med Gullan. (långhårig norsk skogskatt).
Men det är ju bara en kort stund och det är väldigt lite.
Harklar mig en gång och spottar och sen är det bra.
Men nu så har jag harklat mig massor och det tar inte slut.
Höll på kräkas igår då jag försökte få bort allt, och så har det aldrig varit.

Sist jag gjorde ett pricktest visade det bara utslag för häst och hund. Inte katt.
Funderar på om jag inte ska göra ett till pricktest för att vara på säkra sidan.
Är jag allergisk mot katter blir jag INTE nöjd :(

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det finns i o för sig såna där grejer man sätter över toan för att lära katten stå där o göra det den behöver, då behöver man inte kattsand. :)

2009-02-14 @ 14:39:40
URL: http://veraundercover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0