Första körlektionen

Så har jag till sist tagit min första lektion på en körskola

Jag tyckte det var rätt svårt med att koordinera det med koppling, gas och broms.
Ska testa med en annan körlärare nästa gång.
Blev rejält stressad av den jag hade nu, eller så var det bara hela situationen att jag inte kände att jag hade fullständig kontroll över allt.
Är fortfarande lite nervig, och jag brukar aldrig bli nervös för något.

Jag hade tänkt hämta upp Iris imorgon, men då kom jag på att jag ska ju hjälpa Jens och Cicci med deras flytt.
Så det blir nog Onsdag eller Torsdag istället.

Sen märkte jag en sak som är störande i morse, jag har ju köpt helvita dvd skivor som man kan skriva på i skrivaren, men en av dem har det vita skiktet släppt och smulat sönder. Hoppas att det bara är just den skivan som det kommer drabba. Har ju tagit ut 60-70 skivor som jag helst inte vill bränna om igen för att de faller samman :S

Ska bara använda de helvita till skitsaker så går något fel slipper jag bry mig.

Jag sitter och gruvar mig på hur jag ska göra med min dyra beställning på nätet.
Ska jag köpa vad jag tänkt så måste jag anstränga mig rejält sen för att det ska ge något.
Blir närmare 5000kr och funktionstiden är ca en månad för sen är det värdelöst/slut.

Funkar det som jag vill är det värt det.


Kommentarer
Postat av: S a r a

Man kan ju inte förvänta sig att man ska ha fullständig kontroll HELA tiden!

2009-02-02 @ 19:52:22
URL: http://saaramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0