Gott om idioter...

Förbannat vad jag blir irriterad!

Hade först någon i Drängsmark som skulle ha Iris, de skulle höra av sig dagen efter men gjorde det inte.
Då skickade jag ett sms och då hade de redan skaffat en annan katt utan att höra av sig.

Hade sen nu några i Luleå som "blivit kära i katten så fort de sett bilden", och gissa vad de gör?
Jo först så mailar de och vill ha henne, sen så blir det tyst ett par dagar fast jag skickar mail utan svar.
Blir irriterad och skickar det här mailet nedan.

"Hej igen

Jag har försökt att få tag på dig nu men utan svar.
Kollade på Eniro efter ditt namn och Luleå och fick upp en på (Platsen där hon bor).
Ringde numret utan svar, skickade sms och fick ett svar att det nog var fel nummer.
Antingen så var det verkligen fel nummer, eller så var det ändå dig och så kunde du inte stå för det eller ge mig ett normalt svar.
OM det var så så säger jag bara att det är riktigt dålig stil av dig att inte ge ett rakt svar!
Hör av dig, oavsett om ni vill ha henne än eller inte så jag får besked.
Mobnr: 070-XXX XX XX
Hemnr: 0910-XXXXX

 //Mikael "

Jag får ett till mailsvar.
Där står det att de inte kunnat svara p.ga att de inte haft åtkomst till internet.
Står inte så mycket mera vettigt där.
Skriver att de ska höra av sig till mig på mina telefonnummer.
Får efter ett par dagar ett mail till.

Där står det att de vill veta mer om henne, jag svarar på deras frågor och ger dem både mitt hemnr och mobilnr för andra gången.
Jag har där emellan mailat utan att få svar ett par gånger också.

Går ett par dagar och jag blir förbannad på dem, så mailade tidigare idag det här (mina nummer är censurerade dock)

"Hej igen

Alltså jag måste ge bort henne p.ga allergi, och ni har fått mina telefonnummer men ni envisas med att maila, fast ni inte har bra tillgång till internet.
Vad sysslar ni med!?
Jag mår inte bra av att ha henne hos mig även om jag tycker hemskt mycket om henne.
För sista gången, RING MIG på antingen 0910-XXXXX  eller 070-XXX XX XX
Ni får t.om Söndag på er att höra av er, eller så får någon annan ta henne, för att ni inte kan höra av er som normala människor."

Svaret blev att de hade haft en katt i Luleå där de bor på G samtidigt, och ville inte ge mig ett besked innan det var klart.
Och sen avslutades mailet med att hon skrev "Så nu behöver du inte maila mig något mer".
Vilken jävla stil!?
DE
hör inte av sig och uppför sig som idioter och sen är det som JAG gjort något fel då hon avslutat sådär.

Det har iaf hört av sig ett par från Bygdsiljum nu, och de bor i villa.
Har hört att det ska vara värsta bushen i Bygdsiljum så det kanske är en bra plats för henne.
Har börjat fästa mig rätt rejält vid henne, har tvivel på om jag verkligen vill skicka henne vidare.
Visst allergin är ett h-vete, men hon är så jäkla gosig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0