Nämen tjenare! :P


Idag har jag inte gjort något vettigt än, men det funkar okej ändå.

Imorgon flyttar Iris till Bygdsiljum, jag valde att ta det på en Måndag så jag kan ta mig till gymmet och träna.
Att styrketräna är bra sätt för att rensa ut frustrationer och aggressioner m.m.
Sen om man får mer muskler eller blir i bättre form så klagar man inte :)

Jag ska försöka filma Iris lite mer idag, och även försöka få en bild som har det där extra.
Inte lätt då hon är vaken för då ska hon springa runt, och då hon sover så står hon inte upp som jag vill ta kortet.

Jag kommer såklart sakna henne då hon flyttar, men jag vet att det är det som måste göras.
Kommer träna rätt mycket framöver så jag slipper tänka på det.

Det ska bli kul att träna, jag har t.om börjat få lust att gå ut och gå igen :)

Sen så vill de slänga ut mig på praktik igen då det inte finns jobb.
Allt för att få en ur vägen känns det som.

Står stilla med körkortet nu också p.ga allergi osv.

Ska försöka ta tag i det framöver igen då jag har mera energi.
Har börjat få rejält med lust att spela tv-spel av nån anledning också.
Jag skyller på Jens för han har lirat Xbox 360 med mig :D

Alltså jag skulle vilja ha ett eget tv-spel också, men då känns det som att jag inte kommer kunna bli mer social med folk i min närhet. Som jag planerat att börja bli.
Jag har börjat känna ett starkt behov av att söka mig till mina rötter också, mest mitt grekiska arv.
Skulle vilja flytta till Grekland några månader.

Jag har börjat lyssna på grekisk musik också, även fast jag inte fattar med än ett ord på 100 typ.
Man kommer väl till en punkt i livet där man söker sina rötter, jag har nog hamnat där.

Sen vill jag gärna fara ut och resa i världen också innan jag blir för gammal.
Sen skulle jag också vilja bli 185cm lång, men den delen är det lite kört med xD

Ska iaf dra med Krille till Malmö nästa månad, sci-fi mässan!! 

Jag far mest dit för att träffa Edward Furlong medans Krille far mest för att träffa Chris Judge.
Ska fota som en galning, och kanske ta med morsans videokamera och filma mässan.
Man får inte filma allt, men jag ska iaf filma det man får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0