Nu är det bättre :)

Har pratat med Erica tidigare idag på MSN (Hon som har kissen)

Och nu så känns det som att jag är väldigt lättad, känner verkligen att hon kommer få det jättebra hos henne och hennes sambo.
Om du läser det här Erica så uppskattar jag att du pratat med mig om hur lillan fick det.

Igår var jag depp som sagt, men nu känner jag att jag fått ut det allra mesta ur systemet så jag är inte ledsen längre.

Jag var på gymmet idag och tränade rygg och lite axlar. Sen blev det 35min på löpband.
Sen då jag var klar så gick jag till omklädningsrummet, och skulle stoppa bort medlemskortet i plånboken.
Stoppade handen i fickan och hittade den inte, letade i en annan ficka men den var inte där heller.
Blev stressad och kände igenom alla fickor på jackan, ingen plånbok.
Kollade igenom väskan, och inget där heller.

Fick panik och skyndade mig in i gymmet och frågade alla om de sett den, ingen hade gjort det.
Sprang upp till receptionen men de hade inte fått in den heller.
De hade ett par andra.
For ner och kollade en tredje gång igenom jackan och sen flyttade jag väskan, och då såg jag den lilla jäkeln sitta där mot väggen där jag inte såg den. (plånboken alltså)

Snacka om jag blev glad :D
Skiter i pengarna, men man har ju alltid id och medlemskort till allt möjligt i den.
Sånt som man inte vill bli av med.

Så det var mitt lilla äventyr på gymmet idag.

Ska fixa ner sparken från morsfars vinda imorgon, för jag ska ha den och putta min polare Elin broarna runt på den.
Varför undrar ni säkert, ja det är helt enkelt för att jag ska få mer träning av turen :)
Haaaardcooore! xD

Kommentarer
Postat av: Cicci

haha... glöm inte att dokumentera er färd runt broarna sen, hur pigg du ser ut före och efter turen! =D

2009-02-27 @ 21:10:57
URL: http://veraundercover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0