Nytt inlägg

Idag har jag försökt fota Iris, men hon har inte direkt ro att vara stilla så det har blivit svårt.
Märkte att hon hade lite sånt där grejs i ögonvrån som man får då man sovit, då tog bort det.
Sen efter en stund var det rejält mycket mer som hade kommit fram.

Hon la sig i mitt knä och hon smetade nog av det på min vita tröja, kan inte se det men sak samma :D
Lite kul är det att jag fick agera servett idag också. (Igår hade hon kattmat på nosen som hon smetade på min toffla och min kind)

Har fått ett par i Luleå som nog ska ha henne, de bor i ett lugnt område och de har en liten kisse själva redan så då får Iris en kompis att slamsa med.
Just nu leker jag 1-2 timmar per dag med henne (medans jag ser på tv), och sen leker hon på egen hand med sin uppnötta råtta i nån timma också.

Kylan gör henne rätt slö så hon sover ovanligt mycket.



Kortet är taget första dagen jag hade henne för 2v sen, hon försökte sova men jag störde så hon skulle titta i kameran tvärt.

Jag handlade på Coop igår, köpte kattmat bland annat men typiskt nog så glömde jag den där.
Jag var stressad för de höll på stänga butiken för dagen, och missade burken.

Strömming om någon undrar eller vill smaka :P

Det är minus 16C ute idag, så det är heeelt lungt att cykla till Coop. (2km enkelväg ungefär)
Jag ska sen till Jacks Import och kolla vad de har för roliga grejer, ska nog köpa en ny råtta åt Iris.
Den här är helt skallig på många ställen, och det ligger små pälsbitar lite här o var i lägenheten.

Då Iris flyttat så ska jag ta och koncentrera mig bra mycket mer på träningen.
Det blir dagliga turer broarna runt (ca 1timmes gång alla 3 broar om man går som en galning, annars 1h 15min ungefärligt)
Och sen såklart gympass på det.
Ska beställa lite träningsgrejer och se om de ger någon effekt.
Just nu har jag massa olika vitaminer och mineraler och zinktabletter.
Och proteinpulver och maltodextrin (Maltodextrin är snabb energi efter gympass, druvsocker)

Hm, ja det är väl ungefär mina planer för idag och för framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0