T minus 17,5 hours


Jag har fotat Iris lite mera ikväll, och försökt filma en del också.


Jag tycker det verkar vara en bra tjej som ska ha henne, hoppas Iris blir jättegammal och får ha ett toppenfint liv.
Skulle jag bo i villa igen någon dag så kanske man kan få en av Iris kattungar (om de inte steriliserar henne).
Man behöver inte direkt kattsand länge om man har möjlighet för katten att vara ute på landet.
Det är bara då den är liten mer eller mindre.

Imorgon är det mitt första träningspass på evigheter, säkert 2 månader sen jag tränade vettigt. Och 3v sen jag tränade alls.
Kommer försöka ta ut mig någorlunda iaf.
Sen resten av dagen vette tusan vad jag ska göra...

Förslag? :)



Avslutar här med en bild på insidan av min dator, med buntband kan man fixa massa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0