Broarna runt

Jag var nyss och gick broarna runt med Cicci (Jens tjej).

Det blåste rätt bra och det känns fortfarande att en del av,
 framsidorna av låren är bedövade av kylan.
Nästa gång tar jag nog långkalsonger då jag ska ut och gå.
Jag gav henne en viss historielektion/rundtur av stan då vi gick, även fast hon inte är så intresserad av historia.
Nu hittar hon iaf till Lejonströmsbron :P

Det var mindre halkigt ute än väntat, men vi halkade till ett par gånger var ändå.

Få se vad som mer är nytt, jo jag har inte varit vaken nog tidigt för att kunna ringa, och boka tid på vårdcentralen för koll av mina tillväxthormonsnivåer.
Jag måste verkligen se till att vända tillbaka dygnsrytmen.

Sen ska jag se över mina prioriteringar och börja ta träningen på allvar igen.
Jag handlade på Ica Kvantum tidigare ikväll och köpte lite vettiga grejer som, gröna äpplen och krossade linfrön.
I Fredags såg jag på Resident Evil Extinction, jag orkade inte se hela klart för det var så sent så jag ser på den just nu.
Den är väl ganska okej, men jag gillar inte specialeffekterna som är datagjorda de här sista 20minuterna.

Jag var också hos Jens i Fredags och vi spelade Gears of war 2.
Det spelet kändes både snyggare och mera lättstyrt än ettan.
Mindre än 2 veckor kvar tills jag har min kattunge. Jag hade tänkt döpa henne till Millis, men nu funderar jag också på Iris.
Jag tror inte jag ska besluta om något namn, inte föränn jag haft henne några dagar och känner vad som skulle passa henne.

Körkortet har det stått stilla med ett tag nu, ska försöka komma igång med bilkörandet kanske nästa vecka t.om.
Jag tror det skulle ge mig mera motivation om jag fick köra och känna på det.
Annars är det väl som det brukar vara mer eller mindre.
Skulle önska att jag fick umgås lite mera med vänner och bekanta.



Kom igen nu, ge mig lite kommentarer  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0