Då ska vi se här :)

Idag sov jag till typ kl 13, det var ganska skönt :)
Jag har sen slängt ut min tvätt i tvättstugan o sen käkat lite, idag är det Lördag och enda dagen jag äter onyttigt skrot.
Idag har jag siktet inställt på en chokladkaka jag drömt om i två veckor *drägglar*


Hade tänkt dra ut o käka grillkorv med pommes också men jag märkte att benpasset igår verkligen tog bra.
Min kropp är inte van träningen än så benen är typ mörbultade och då speciellt vaderna.
Finns det någon läsare på min blogg egentligen? Isf vore det kul om någon kunde skriva en kommentar eller två ;)

Jag är less på vintern nu, jag vill få bort snön och sen lite mer solljus. Har ju snackat med en kompis om att kanske dra ut o resa, vore kul om det blev av. Jag har inte varit i så många länder, räknar man bort Sverige så har jag varit i Norge och Grekland (8-10ggr i Grekland).

Men klart att jag vill isf fara till ett varmt land då.

Hade det funnits någon hemma nu i helgen hade jag varit social, men nu så blir det istället att plugga lite vid datorn och sen chatta en del och kanske se någon tv-serie.

Men iaf, om någon läser det här så välkommen till min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser! :)

2009-01-17 @ 20:19:15
URL: http://bananeripyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0