En grön älg med ett plåster

Jag har alldeles just kommit hem från gymmet, jag tränade benen idag i typ en timme och sen blev det 35min på ett löpband för att få lite fettförbränning också.
Vikterna känns fortfarande väldigt mycket tyngre än då jag sist var igång med träningen för en månad sen.
Det kommer att ta tid att få tillbaka styrkan, men jag äter då iaf ganska så bra.
Jag åt Quorn och kycklingfilé med cayennepeppar på innan jag drog till gymmet.

Det har varit dött på min blogg och jag har ingen aning om någon besökt den eller inte, har inte fått någon kommentar.
Men det finns inte så mycket att kommentera än.
Det tog mig flera timmar att få upp min header då jag inte kan med något ALLS om HTML och fick läsa och experimentera mig fram. Min sida ser ut som en femåring gjort den jämfört med t.ex Santapolas som är grymt fin. (hoppas det är okej att jag länkar till henne, ska höra med henne då hon är online för annars tar jag bort den direkt)
Jag uppskattar den betydligt mera nu då jag förstår hur pass mycket man måste kunna för att få det att se ut sådär bra.

Vad ska man egentligen skriva här som någon annan än mig själv kan tycka är intressant att läsa?

Eftersom jag inte hunnit käka något efter jag kommit hem från gymmet så är huvudet segt, men jag kan inte äta direkt efter jag kommit hem för då börjar jag må illa. Jag måste vänta 20-30min innan det går bra.


Jag ska nog börja lägga upp lite bilder o sånt här, men då ska jag försöka klämma in nånstans att ingen får ta dem eller kopiera vad jag skrivit utan tillstånd från mig.

Det här är en bild på vad som hände då jag skulle vädra mina skor dagen före snön kom förra året, glömde dem ute o så kom snön...... xD

 Kom ihåg, om man ska vädra sina skor så ska man komma ihåg att ta in dem om vintern kommer dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad som bör tilläggas är att Santapola inte har gjort designen själv ^^

2009-01-20 @ 01:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0