Frossat i onyttigheter *oops, hehe*

Nu har jag ätit mig spyless på onyttiga saker så jag klarar lätt av en vecka utan sånt.
Har också fått hem vildris nu så jag kan variera lite mer vad jag äter. Efter att ha ätit wok med kycklingfile´ och bara kycklingfilé andra gånger.
Då jag har ris kan jag iaf ha det till kycklingen.
Har börjat lära mig äta Quorn nu också och jag har det till wok mest.
Ska nog börja äta det som mellanmål då det är vettiga grejer, och det smakar inte rumpa som så många andra nyttiga grejer gör.

Det har gått segt med körkortet, jag hade inte så stor motivation då jag började och efter jag låg däckad i två veckor i influensa, så har det blivit lite trögt med att komma igång med det igen.
Gymträningen är däremot lite mer positiv nu, jag lyckades få 3 pass den här veckan fast det var min första träningsvecka, på en månad.

Jag ska ta och försöka boka in mig för ett läkarbesök i veckan som kommer nu, det är inget allvarlig men jag har tänkt kolla upp om jag inte kan få tillväxthormon för det hade gjort mig gott på alla sätt.
Det är inte för att bli längre om någon undrar, för det funkar inte efter man blivit 20-21år för då har växtplattorna i kroppen blivit till kalk, och de kan inte bli större.

Finns däremot vissa nackdelar med tillväxthormon och det är att brosk i kroppen kan bli större, så man kan få större händer,fötter och t.om huvud. Men det drabbar ju långt ifrån alla.
Hoppas på att jag får det iaf för jag har riktiga behov av det.

Ska snacka vidare på MSN nu, men ha det så bra alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0