Knas i axeln

Har nyss kommit hem från ett gympass, jag visste inte riktigt vad jag skulle träna för muskelgrupp den här gången, p.ga att jag är mer eller mindre öm i hela kroppen sen förra veckans träningspass.
Tränade ju även i Måndags den här veckan.

Det blev iaf att träna axlar och lite rygg o mage.
Sen 35 minuter på löpbandet.
Det blev ett ganska bra pass ändå för jag var rätt svettig.

Sen en sak som iaf alltid gör att jag tar i lite extra är om det är nybörjare som glor på en där.
De tycker antingen att man har bra med muskler eller så vill de se hur man gör för att lära sig.
Hursomhelst så gör det att jag gör ett par repetioner extra för jag vill inte visa mig svag inför dem.
Man är allt bra konstig *skratt*

Min axel är inte riktigt på plats igen, det gör att den hänger fram och många träningsövningar gör att det gör ont där.
Enda sättet att få till den är att fara till en kiropraktiker och då håller den sig på plats några månader.
Att det kostar 400kr för ett besök känns mindre kul.
Speciellt då det tar 10-15 minuter för honom att fixa till hela kroppen på mig.
Det är rätt rejäl timlön.

Egentligen är hela min vänstra sida av kroppen inte bra.
Men det orkar jag inte skriva om, då låter det som jag vore 70år och allt jag har att snacka om är mina leder och min värk :P

Jag har fixat så jag har färdiga matlådor nu, då man kommer hem från gymmet är man rätt väck och det är jobbigt göra mat då.
Men nu är det bara slänga in i micron och sen käka :)
Kycklingfilé och vildrismix har jag fixat om nån undrar.


Hm, vad kan jag mera berätta? Jo jag höll på glida av cykeln före Parkbron för jag har fått låna en cykel som har handbroms fram o bak på styret.
Tryckte in fel och låste framhjulet.
Men med hjälp av skicklighet/tur klarade jag mig.

Känns som jag åkt runt i en torktumlare full med sten, är mörbultad och halvgrinig typ.
Ska äta om några minuter men tänkte jag lika gärna kunde skriva lite här innan.
Jo! Om ni som läser min blogg skriver kommentarer så blir jag mer motiverad att skriva mera och oftare.
Tackar för de få jag fått hittils, men jag vill ha mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0