Urringning


Kvällens ämne, urringningen.
Jag har som sagt åsikter om många saker som många antingen inte tänker på, eller bryr sig om.
Jag har diskuterat urringning med flera tjejer, och de har hållt med mig om vad jag tyckt.
Tänkte skriva ner här lite om hur jag tänker om det.

Ja det första jag tänker på är ju vem kom på det egentligen?
Det verkar iaf ha funnits redan 1625 för jag hittade en målning av Brandt från det årtalet.




Så iaf så var det igång redan för nästan 400 år sen.

Det jag i huvudsak tänker på egentligen är att en del tjejer har kraftig urringning, och om man som kille kollar där så är man en snuskhummer.
Ska det betyda att tjejer har så för att visa andra tjejer då?
Njae det tror jag inte stämmer i de flesta fallen iaf.

Kan det vara för kvavt så de behöver luftas? Tvivelaktigt xD

Så har tjejer så för att killar ska kolla in dem, men samtidigt får man inte titta?
Alltså 1/3 av brösten syns och vi killar ska inte titta?
Hade vi killar gått omkring med 1/3 av penisens början synlig, så hade vi först o främst blivit arresterade, sen hade nog tjejer också kollat där oavsett de ville eller inte, av ren reflex/nyfikenhet.
Jag har inget emot urringning, jag tycker det kan vara rätt fint.
Men visst är det lite konstigt ändå att det finns? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0