Fiske i Kroken

Ikväll ska jag iaf iväg till Kroken o fiska, oavsett om jag kan ha nån båt eller inte.
Kommer vara på den sidan av sjön där omklädningsrummen är.
Men jag ska INTE bada för jag vill inte frysa ihjäl.
Får nog ta med fiskehåv då jag saknar huggkrok.
Får jag ingen gädda över 2kg så tar jag inte upp dem. Är mest för avkopplingen jag drar.
Gissar att jag kommer vara där från kl 18:30 till kanske 23 tiden, kanske mer om jag tycker det är kul.
Ska iväg och käka hos morsfars om 3min, sen blir det dra upp och fixa mig ett nytt personbästa i tyngsta gädda (3,5kg)

Ja.... det var väl ungefär det. Jag ska bli eremit, bo i skogen och leva av naturen :P

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag kan inte komma åt min egen blogg nu för blogg.se har bytt lösenord och eposten jag registrerat den på har upphört av inaktivitet.

Har mailat både de som hade hand om mitt mailkonto och min blogg, hoppas de kan komma med en lösning....

:/



2009-06-26 @ 01:23:39
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0