Gymkort

Jag har skaffat mig ett årskort på 360 nu, eller ett 14 månaders kort blev det för sommaren ingick visst :)
Det kostade 3990:- och då sa jag att jag tyckte man skulle få med en t-shirt om man köpte årskort och då fick jag en på köpet *wee*

En XL, så jag vet att jag kan ha den för större än så är jag absolut inte.

Hm... vad mera än nytt sen sist?
Jo jag har klippt mig.
Om någon undrar så har jag inte haft någon motivation att skriva, och då skriver jag inte heller.

Jag ska boka in körlektioner imorgon för jag har visst bara på mig till den 4:e att använda de 3 lektionerna som ingick i teorin jag har kvar.

Sen så blir det att dammsuga här hemma också för jag har inte gjort det på ett par veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0