Våffelbjudning!

Idag kom Jens o Cicci på min våffelbjudning, de gillade som väntat mina frasvåfflor :)

Det var kul att vara lite social irl för omväxlings skull, och snacka om lite dittan o dattan.
Jag har börjat få lust att spela både tv-spel och sällskapsspel, ska höra med dem om de inte vill hitta på något nån dag framöver om de inte är för trötta av jobbet.

Hm, vad ska jag skriva mera? Jo jag har börjat träna ganska så okej nu, men ska nog beställa lite mer träningsrelaterat grejs snart. Ska nog ut på en promenad lite senare, blir trist sitta stilla för mycket.
Jo just ja, Krille ska nog kanske bli min PT (Personliga Tränare) så han får piska på mig lite så jag får mer resultat.

Tackar till SSML för att hon peta till mig så jag fick igång inspirationen till att skriva här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0