Evil is good


Ja då var man igång med att vara mer ego, jag röt till på gymmet i Måndags åt en kille för han tog min träningsbänk då jag stretchade (fanns 3 andra bänkar brevid, men jag hade ställt in min rätt och jag hade den först).
så jag sa till att jag hade bänken och att jag skulle använda den.
Kändes rätt skönt att säga ifrån, i vanliga fall hade jag inte brytt mig o tagit en annan bänk brevid.
Men inte nu då jag har mitt lilla experiment.

Det sista jag gjorde för att vara snäll var att fråga en blind som hade problem att ta sig över en vältrafikerad väg om han ville ha hjälp.
Han ville iofs inte det fast jag frågade snällt och det är tanken som räknas.
Han blev inte sur kan tilläggas.

360 har öppet hus i veckan så funderar på ta med mig några och träna där, får se hur det blir med den saken.
Jag ska då iaf inte betala för någon annan.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag syftade inte alls på dig! Jag syftade på den här tjejen, som använder ordet neger i ett "mänskligt" sammanhang:



http://hotstuffbysandra.blogg.se/2009/may/hatar-nar-de-sager-sa.html



Jag bryr mig inte så mycket om folk säger negerboll eller chokladboll, men när man kallar afrikanska barn för "negerbarn", då blir jag arg!



Hade inte ens din åsikt om negerbollar i åtanke när jag skrev inlägget.

2009-05-14 @ 19:47:35
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0