Onsdag, nytt gym ny dag


Idag satt jag och grubblade

Det blev att köpa ett månadskort på 360 (nyaste gymmet i stan). Det blev ett bra benpass där jag körde all vikt som fanns i benpressen utan några större problem. Fanns en del som tittade på mig då jag tränade, antingen för jag svettades en massa eller för att jag såg grövre ut än de flesta där.
Eller så var det för att då jag tränar försöker jag ta ut alla irritationer/frustrationer, så då ser jag skitförbannad ut.
Jag tränar som bäst då jag är arg av någon anledning, så försöker reta upp mig själv genom att tänka på saker som just gör mig förbannad.
Så kan ha varit det också de glodde för, men iaf så gav det mig en kick hursomhelst.

Saknade viss utrustning som en vadpress och en maskin för att kunna köra baksida lår.
Det sa jag också då de frågade mig om passet gått bra.
Till skillnad från ett annat gym *host* så tog de det som konstruktiv kritik och inte nonchalant.

Jag blev nöjd med passet och jag ska nog dit och köra ett motionspass imorgon.
Blir nog löpband eller motionscykel 45min och sen fara hem och äta frukost.
Efter det ska jag till Elgiganten och lämna igen den här skärmen.
För mycket Backlight Bleeding (BLB)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0