Abstinens

Jag tänkte inte idag på att det var långfredag så jag for till gymmet vid 14:30 tiden, och möttes av en lapp som berättade att de hade stängt kl 14 p.ga långfredag.
Jag drog en vacker ramsa om vad jag tyckte om Jesus och kristendomen......Här var jag full av koffein efter tabletterna och stod utanför mitt gym och svettades floder.
Det var tänkt att jag skulle träna ett benpass men det gick ju inte då........ i desperation for jag till mitt förra gym och tänkte betala för ett engångspass, men det var stängt i receptionen så bara medlemmar med giltigt kort kunde ta sig in.
Nu blev jag mer desperat så jag for till Balderskolans gymnastiksal (de har ett gym där som är bättre än inget) men även där var dörren låst. Jag hade hoppats på att träffa på någon snäll elev med skolgymkort som jag kunde övertala låta mig få träna mot att jag lärde den lite träningstekniker eller mutade den.

Jag började cykla hemåt och kom att tänka på att Soo Shim finns på Sörböle och de har ett gym, dock inte nog mycket vikter för att jag ska kunna köra så tungt jag kan med mina ben. Det är inte skryt utan de är klent utrustade.
Och inte vidare förvånande.......var det också stängt.
Men jag träffade på mina föräldrar som råkade köra förbi påväg hem från min mormor. Och de gav som förslag att jag kunde ta och skotta bort snön på deras gård. Ja det fick bli det även fast det då blev helkropps och speciellt överkroppträning.
Det tog 15-20 minuter med farsans hjälp att rensa framsidan.

Jag brukar gymma ett par timmar så det räckte inte för min smak. Jag började skotta bort snön från deras altan på baksidan och det höll jag på med i ett par timmar :D
Det blev inte klart för det var så pass mycket, men jag fick iaf bort en hel del och bra med träning på köpet :)
Sen tog jag en dusch där för jag ville inte äta genomblöt i svett.
Efteråt bjöd mina föräldrar på kotletter och pommes, och det var GOTT med omväxling för en gångs skull för jag äter aldrig det hemma.

Jag är för trött för att skriva vad jag gjorde mera, men det kanske kommer senare när jag återhämtat mig lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0