Humöret är upp och ner, wtf!?

Igår for jag trots allt och hälsade på den jag pratade om tidigare.
Då jag kommit på bussen och började åka så fick jag någon slags panikångest (gissar jag) så jag gjorde så att jag tänkte mig att det drabbat någon annan och att jag försökte stötta den. Med min inre röst sa jag till mig att det trots allt bara var en lång bussresa jag skulle ta och att jag fick skärpa mig (kunde säga till mig själv hårdare än jag skulle göra mot någon annan), efter en stunds intalande accepterade jag situationen och kunde ta och slappna av en del.

Har inte tänkt skriva något om vem jag träffade, men jag kan iaf säga att jag for till Umeå där jag åt grillkorv med pommes, och de grillade inte grillkorven utan de la den i fritösen (!?)
Inte direkt så man brukar göra....det gick att äta men det smakade skumt. Tur jag inte beställde hamburgare för då hade de väl kokat skiten :P
Jag steg föresten upp kl 07 så jag var trött hela dagen, men det försökte jag undvika visa.
Idag känns gårdagen lite som en dröm, så jag hoppas jag inte verkade frånvarande och uttråkad.
Sen for jag hem vid 22 tiden.

På bussfärden hem (2 timmar) så upplevde jag något som var rejält obehagligt, från att ena stunden känna mig rätt neutral till att nästa vilja brista ut i gråt (inte pga den jag träffade!!!) slå sätet framför och skrika ut min ångest.
Det gjorde jag såklart inte, men ena stunden kände jag så och nästa var jag bara lätt nedstämd igen, och så fortsatte det hela vägen hem i 2 timmar.
Jag la mig och sov ganska snart då jag cyklat hem från busstationen.
Jag kollade på klockan då jag vaknade och jag har sovit minst 13 timmar om inte fler.
Nu på morgonen känner jag mig slut och rätt tom inuti.

Många tycker man inte ska skriva för privata grejer, men jag känner det som en viss slags lättnad att få skriva och låta människor läsa och kanske få insyn i hur man har det och få mera eftertanke i allmänhet. Eller iaf inse att det finns gott om människor som inte lever "drömlivet" som folk på tv,film och tidningar.


Om det är såhär tjejers humör fungerar p.ga hormornerna, ja då är det tur jag inte är tjej för jag tyckte gårdagens besvär var extremt jobbiga.



Bjuder på en bild på min grekiska krulliga morronfrilla med tillgjort smil

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Det där lät inte alls bra hörredu =/ Har det hänt någon gång förut?

2010-04-08 @ 00:27:15
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Det lät iallafall inte så bra =/

2010-04-08 @ 16:38:13
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Jag tackar och bockar :D vet själv inte vad jag har för tum på min dator, men jag kan iallafall se hela bloggen + bakgrunden :P

2010-04-10 @ 00:34:28
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Ja det är den filmen! Vad roligt att någon annan också har hört talas om den. Annars brukar alla mina vänner jag ser den med först vara skeptiska mot den eftersom det inte alls är någon känd film.

Tack detsamma! :D

2010-04-10 @ 13:17:04
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0