Kokt korv!

Hej o hå!

För ett par dagar sen rensade jag vattenlåset/röret i badrummet, snacka om det var massa brunt slemmigt klet i det.
Efteråt fick jag lov att städa golvet även fast jag använt en hink.
Iaf så gjorde jag mitt vanliga, jag klädde av mig (för jag skulle ändå duscha och ville inte blöta ner mina kläder) och så hällde jag ut skurmedel på golvet och började spola med duschen på högsta möjliga värme. Sen satte jag mig på huk med fönsterskrapan för att få bort vattnet så då satte jag försiktig ner duschslangen på golvet nån decimeter ifrån mig, det var inte högsta trycket så den verkade hålla sig på plats, men ack så fel jag hade för den vred sig och spolade rätt på.... ja.... jag fick iaf kokt korv om man så säger. En speciell upplevelse *asg*




Kommentarer
Postat av: Madde :)

Hahaha sådana händelser är bara underbara att skratta åt i efterhand! Ta detta inte fel nu ^^



SV: oj oj, nu blev det många kommentarer. Ska försöka att svara på alla!



1.Haha du behöver inte alls spela tv-spel, skrev det mer som en rolig grej ;)



Det är bara att du hör av dig då du har kirrat bilder så ska jag försöka att fixa till en snygg design till dig. Även fast jag inte använder så invecklade programm som photoshop^^



2. Blir bara väldigt jobbigt p.g.a. alla prov vi har haft nu + alla läxor. Man blir helt död i huvudet!



Hmm..förstod inte riktigt det du frågade om. Du menar alltså om man får samma fart som planet har eller om man får en egen fart? Eftersom du hoppar ut ur ett flygplan som har en viss fart och en viss acceleration så lär du få en annan då du hoppar ur den. Just p.g.a. luftmotståndet och din tyngd, men jag vet dock inte om detta är sant. Bara någonting jag skulle uppskatta vara någorlunda rätt ^^



3. Haha det lät inte alls bra! Antar att du fick en liknande stöt som vi fick. Våran fysiklärare sa att den strömmen vi fick genom oss tydligen var skadlig..xD men att han inte visste om det före..



4. Jag funderar starkt på att prova på det. Kanske sådär mitt i vintern. Skulle vara fett awesome om man var brun mitt i vintern ^^



2010-04-29 @ 18:43:01
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Har inte hunnit fylla år ännu men tack så jättemycket i alla fall! =) Det var mormor som var och hälsade på och passade på att ge födelsedagspengar i förskott, hon bor ju i Finland!

2010-05-04 @ 16:06:46
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Tack! Jag ska prova det senare ikväll då jag förhoppningsvis har varit ute och gått med Felicia :) Är allt bra med dig?

2010-05-05 @ 16:04:45
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Det skulle vara jättesnällt och absolut trevligt, men det behövs inte. Inte så att jag inte vill, men jag vill inte att du ska få dåligt samvete för att jag hjälper dig med bloggen! :) Men det skulle vara riktigt roligt att fara dit och träna med dig som instruktör ^^

2010-05-05 @ 22:22:24
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0