Lördag va?

Så har det blivit lördag, min rygg och mitt ben känns bättre idag som tur är. Vad jag gjort? Jo jag försökte knäcka till mitt ben för någon natt sen och då smällde det till rejält, och sen blev det som det blev dagen efter. Känns som jag kommit åt min skada sen Coop Bygg igen i ryggen.

Men, man får skylla sig själv.

Jag tror det är bäst att jag rör mig så lite som möjligt, så då blir det sitta här och ligga i sängen och se film.
Vore roligare om man kunnat ha filmkväll, men jag har inte hunnit fråga någon om det än. :P

Sen jag fick lite goda nyheter, eller rättare sagt bemötts av vänlighet från en gammal vän som hållt sig undan så har mitt humör varit mera stabilt :)

Jo, jag har inte hunnit skriva om det men jag har fått en ny vän som har så bra åsikter och som är så genomsnäll - Eva! :)
Härligt att det finns sånna som dig :)


PS.Maddis, tack för den tyska översättningen. Den ska jag använda om jag chattar med nån tysk nån gång! xD

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Haha varsågod ;) Bara de inte skickar sina nazizombier på dig(från filmen "död snö") :O

2010-04-18 @ 13:32:46
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0