Tyvärr

Ja då var jag hos min läkare idag, och vad han sa var ju inte det roligaste man kan få höra.
Han sa att jag testat de mediciner som kan hjälpa och även en behandling rätt nyligt, och eftersom det inte gjort något speciellt så får jag leva med min depression livet ut. Wohooo! Visst blir man nöjd? :P Som tur är så är den inte så farlig nu, jag tror mitt tillskott av D-vitamin kan hjälpa mig för jag känner mig gladare och inte nedstämd vidare ofta (D-vitamin får man naturligt av solljus, något vi i Norrland får väldigt lite av). Antingen är det en effekt jag inbillar mig eller så är den verklig. Spelar ingen roll för mig så länge jag isf får leva i illusionen och må okej.

Jag funderar på att resa utomlands i sommar, någon som är intresserad att hänga på? Det blir absolut inte någon "supa skallen av sig"-semester då jag inte håller på med sånt. Snarare äventyrssemester :)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Placebo-effekten är bra så länge man mår bra =) Fundera inte så mycket över varför du gör det!

2010-04-27 @ 07:53:16
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/
Postat av: Madde :)

Tjaa! Hur är det med dig? Var ett tag sedan nu, tänkte bara höra mig för så att du inte skulle ha fastnat vid något tv-spel i över en vecka xD



Skulle jag förresten hjälpa dig med bloggen?^^



Kram

2010-04-28 @ 22:10:46
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0