Wohoo, det är ju söndag!

Idag har jag inte gjort så mycket, som vanligt egentligen. Natten igår var lite jobbig för jag kunde inte somna föränn vid kanske 4 halv 5 på morron. Det gick bara inte, jag ville sova men det ville inte min kropp.
Chattade lite med Sandra tidigare idag och hittade en länk om tips som kanske kan hjälpa henne en massa, hoppas det funkar för då blir jag glad att jag kunnat hjälpa till :)

Dagens äventyr blir nog... ja vad tusan blir det? Förslag uppskattas.
Jo, jag kanske ska ut och resa i sommar. Antingen drar jag själv till Hawaii och hälsar på några typer jag lärt känna genom youtube, eller så far jag ut med en mindre grupp människor någonstans. Har inte hunnit prata ihop oss så mycket om det än så inget är klart om den delen.

Min blogg hade behövt få sig ett ansiktslyft, men jag kan inte med allt kodande och jag ids inte lära mig det bara för en liten blogg som så få besöker. Någon som vill hjälpa till? (A)
Jag tror jag ska börja lägga till nytagna bilder oftare, så det inte blir det berömda "Wall of text" som så många verkar tycka är jobbigt (inte jag däremot).

Jag avslutar med ett citat av någon okänd  "Frågan är inte vad som är meningen med livet, utan vad som är livets mening för dig."

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Jag kan alltid fixa till din blogg om du vill! :)



SV: Det är bara att du kommer med några saftiga förslag. Jag är öppen för nya och hemska filmer! Har du sett de filmerna jag såg btw? Riktigt bra var de iallafall^^

2010-04-20 @ 20:20:36
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Nämen man tackar och bockar, djupt! Så glad jag blir! :) Det är ju absolut inga problem, bara du uppskattar det så!



Jag föredrar faktiskt mitt lockiga hår också, men ibland önskar man att man hade rakt hår. Det är inte lika jobbigt att hantera :P

2010-04-22 @ 18:11:17
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0