Kl 04

Jag sov så extremt mycket igår så jag är inte så jättetrött än fast klockan är efter 04.
Jag hade huvudvärk och yrsel då jag somnade igår och jag sov i massor av timmar.
Kände mig pigg några timmar iaf då jag stigit upp, men det avtog sen :S

Jag kikade just vad tempen visar ute, och det är -29,1C här ute just nu (min termometer brukar gå upp o ner 0,5C så räkna antingen 28,6-29,6).
Det är inte direkt varmt alls.
Visst ja, jag fick något slags värmeutslag då jag var med Sandra i Fredags, jag tror det är för jag hade på mig min tjocktröja och tjockjacka medans jag väntade inomhus på att hon skulle bli klar.
Det sjuka är att det kan börja dunka till och svida då och då. Väldigt skum känsla.

Ska lägga mig i sängen nu och se Mysteryquest, jag har slängt i mig nattmedicin så jag borde börja bli lite dåsig om en timme ungefär.

Föressten så vore det kul om de bloggägare jag besöker och kommenterar hos skulle kunna göra detsamma här, eller skriver jag om för tråkiga saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0