Utförsäljning, ja nästan :)

Jag har sett att en del rollspelsboxar går dyrt på Tradera (och jag har flera av dem), och jag har nog rätt troligt en av Sveriges största samlingar av Drakar och Demoner (det är ett rollspel) version 1 till 4 (finns upp 6st versioner nu, men jag har inte gillat 5-6) så jag har en hel del att sälja.
Känns inte så kul att sälja boxarna och böckerna men de tar bara upp plats i min garderob, och det finns nog många samlare där ute som är intresserade av det jag har.

Jag kommer inte sälja ut riktigt allt, men det allra mesta.
Igår kväll så fotade jag mina boxar och även några brädspel som jag fyndat på loppis, så nu ska jag börja lägga ut dem på Tradera framöver.
Jag hoppas jag får in det jag gett för dem eller mer :)

Idag var jag på gymmet och tränade ett benpass, det kändes inte som jag var mera peppad än innan min vilovecka men vi får se hur jag ska göra, kanske kommer min träningslust tillbaka till sist.
Imorgon (också känt som senare idag) så kommer jag dra till återvinningen en bit bort och slänga mitt plast på rätt plats.
Jag känner att jag är rätt pigg samtidigt som jag är trött nu, beror på att jag tog 400mg koffein tidigare då jag for till gymmet. Jag gissar att jag inte somnar innan kl 04.

Visst ja, jag skulle behöva smakråd på träningskläder. Alltså att någon hänger med mig då jag ska pröva träningskläder så jag köper något som inte bara är bekvämt utan även ser rätt snyggt ut. Tjejer har bättre koll på sånt än killar, så nån som har lust hjälpa mig? :)

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Hoppas du får lusten att börja gymma igen tillbaka!



SV: Jo jag borde prova det, känner mig dock bättre idag :)

2010-02-18 @ 09:29:40
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Ohh vad roligt! :)



Det är just därför jag inte skriver det. Spelar jävligt mycket medans jag pluggar (A)

2010-02-19 @ 18:08:33
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0