Vilovecka


Jag känner mig utbränd och trött.

Att inte ha något att göra om dagarna samtidigt som att så få vill hitta på saker irl gör att mitt humor leker bergodalbana.
Men jag har tagit kontakt med folk så jag hoppas det ska bli så att jag får saker ordnade framöver.

Jag har vilovecka från gymmet nu, just genom att min motivation är på noll.
Sen har jag börjat tänka mer och mer på körkortet och hur jag vill ha det, men jag tycker att köra en bil är så förbannat svårt :(

Försöker undvika tänka på det för då känner jag mig bara dålig och deppad.

Jag behöver ombyte, jag vill hemskt gärna fara ut och resa utomlands men antingen så vill inte folk resa med mig eller så har de inte råd. Att någon säger att de väldigt gärna vill fara ut och resa, men inte just med mig känns inte alls kul att höra...

Jag har inte energi nog att genomföra det ensam.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Jag skulle också vilja fara utomlands! Gud så härligt! Visserligen ska jag utomlands till sommaren, men med kompisar skulle helt klart vara roligare :)



Att de säger att de inte vill åka med dig är riktigt taskigt. Då tycker jag att du ska sluta snacka med dem. Helt klar inte värda dig!



Körkortet tycker jag att du absolut ska skaffa. Själv väntar jag bara på att lämpen ska komma så att jag och pappa kan fara ut och övningsköra. Det är en riktig upplevelse och ju mer man kör desto mer lär man sig^^



SV: Aww tack så mycket! (A)

2010-02-10 @ 17:03:53
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Trees

Jobbigt att du tycker det är svårt o köra bil. Det kanske bara är övning du behöver! något man kan är ju lätt :)

2010-02-11 @ 10:54:02
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0