Ny skrivare har anlänt

Det kostade 1295:- i butik men om man beställde den på nätet så kunde man efter 2 timmar efter beställningen hämta ut den i samma butik och ta samma exemplar för 987kr istället. Skumt men så är det.
Det blev på Elgiganten och eftersom jag köpte via nätet slapp jag den extremt otrevliga skäggiga typen på datoravdelningen. Såg honom däremot när jag hämtade ut den.

Är sömnig och ska nog lägga mig i sängen och försöka sova om en stund, ska hänga med Sandra imorrn och vi lär vara uppe sent som sist :)

Har börjat snacka med en ny typ mer o mer på msn, hon är schysst och vi förstår oss på varandra rätt bra och vi har rätt lika åsikter så då är allt avslappnat o bra.
Jag behöver lära känna mer bra människor :)

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Det låter ju superbra! :) Hoppas ni får en trevlig ikväll! :D



SV: Det jag använder är ju mascara och lite concealer för att täcka mina finnar. Annars så är det inget mer. Är väldigt skönt att inte ha en massa puder och klet i ansiktet. Väldigt obehagligt är det! Speciellt då det syns lätt om man råkar dra bort eller klia bort lite..



Vad bra! Då är jag inte ensam (A)

2010-01-22 @ 15:41:23
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Ja de påstod att jag skulle ha kletat in den med någon grön söjra. Helt sjukt! Var förbannad hela kvällen..

2010-01-22 @ 15:42:27
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0