Pissblött

Jag har inte känt för att skriva, men jag kan berätta vad som hände i måndags efter gympasset.
Jag stod i mittenduschen (av 3) och de båda andra var upptagna också, plötsligt känner jag en doft jag inte kan placera.... sen kommer jag på det, det är nån jävel som står och pissar medans den duschar och eftersom avloppen är placerade mitt emellan duscharna så hamnar en del av pissvattnet där jag står.
Vad ska man göra? Man kan inte direkt bevisa att någon pissat, och man kan inte titta fram runt avskiljningsväggen för att försöka se om det kommer någon stråle från deras organ heller, iaf inte om man har sunt förnuft.

Så där stod jag tills doften försvunnit och sen spolade jag av mina fötter noggrant innan jag gick in i omklädningsrummet och kände mig lätt antastad av händelsen.

Tyvärr är det inte så ovanligt att man känner pissdoft i duschen i ett manligt omklädningsrum, händer väl 1-3ggr per år men då vet man ju inte hur många gånger det händer då man inte är där. Så iaf... män är äckliga.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Ursch vad äckligt! Visst, det finns vissa äckligheter med damtoaletterna också..



SV: Hahah jaså det tycker du? ;)

Tack detsamma! Jag kan bara säga såhär : Du fick mig äcklad ;)

2010-06-05 @ 15:20:54
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Japp de kollade efter spår av cannabis, marijuana, ectasy, kokain och andra droger!

2010-06-10 @ 15:16:34
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Du skulle hört av dig tidigare :O Då skulle jag ha skickat en matbit med expressposten ;)



Tack, detsamma! Hoppas att ni blir många, så kanske ni kan ta en match i kubb? ;) Hur som helst, hur många ni än blir, så tror jag att ni kommer att få det riktigt trevligt :)

2010-06-10 @ 17:20:47
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0