Gränsen är nådd

Jag har börjat genomgå en behandling för att må bättre, men nu har jag fått meddelanden av en person som gör att jag mår sämre än på mycket länge, tankarna som cirkulerar i mitt huvud är allt annat än hälsosamma.
Jag vet inte vad jag vill med mitt liv, men jag känner att jag inte kommer någonstans om jag ska stanna här i Skellefteå.
Hur tar man sig vidare då man känner sig trygg i helvetet man lever i?

Jag hade kunnat flytta till min familjs hus i Grekland, men det skulle kännas likadant där som här.
För att kunna bryta mönstret så behöver jag resa utomlands och få klimatombyte, men ingen vill följa mig och jag har inte energi nog att åka själv.
Den enkla utvägen känns på sätt och vis lockande.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Lilla vän, jag hoppas att du inte menar det jag fick känslan av att du menade? Om nu den här personen får dig att må dåligt. Varför inte bara skita i honom/henne?



SV: Jag har faktiskt gjort sockarna själv serru. Det är därför de är olikfärgade ;)

Jag är ju inte heller särskilt modemedveten, så det blir jeans och mjukiströjor typ ^^

2010-03-07 @ 11:43:36
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Jag har faktiskt ingen aning. Känner ingen som direkt gymmar hemma, de gymmar isf på gym =/

2010-03-07 @ 19:24:10
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men du, är det inte bättre att åka iväg själv, än tillsammans med vänner som bara trycker ner dig och får dig att må dåligt? Jag tycker du ska åka till Grekland med solen och havet som sällskap!

2010-03-08 @ 17:10:12
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Haha tack så mycket, men jag kände mig väldigt risig måste jag medge xD Får ta och smeta in mig med lera någon gång och ta en bild. Då kan ingen säga att jag är direkt fin, för då är jag en riktig skithög! :D



Jo det var så jag tänkte! Funderar dock på att fara ut och springa ikväll, men vi får väl se hur det blir :)

2010-03-09 @ 14:22:43
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0