"Det var då en stor skillnad"

Jag fick idag höra en till kul grej på gymmet, en jag är bekant med men inte sett på några månader sa att det var en stor skillnad på hur jag ser ut nu jämfört med då han sist såg mig. Han sa att jag gått ihop mig en hel del :) Dvs, jag har tappat fettprocent. Jag börjar känna mig mera attraktiv, jag är mer utåtgående och jag kan känna glädje. Fan vad skönt att slippa den där depressionen :D :D :D :D

Det blev idag ett benpass, och jag lastade på en sjujäkla massa vikter då jag körde vadpress i slutet :)
Sen så kände jag för att vara snäll så jag gav en typ träningstips då han hade problem att köra ben.
Han uppskattade det nog även fast han inte sa tack. Men vi snackade lite om träning och så gav jag honom några knep att tänka på rent allmänt. Han grinade illa sen då han körde ben på "mitt sätt" jag tipsade om. Och han sa att det kändes väldigt mycket. Så dagens goda gärning är gjord.

Jag har föresten fyndat två linnen igår då jag var på stan och försökte hitta några nya badshorts. Eller jag var ute efter linnen också men det fanns inte några jag ville prova på butikerna jag först var på. Och badshortsen jag prövade satt bara konstigt och gjorde att jag inte kunde lyfta knäna ens till midjehöjd även fast de var i rätt storlek (testade större, men de drunknade jag i)

Testade gå in på en butik jag bara trodde var för tjejer, men där hittade jag ett linne som fanns i några olika färger. Det blev ett grönt och ett rött som satt riktigt jäkla bra på mig. Jag ska nog fixa nån bild på mig i dem så ni får se och skriva vilket ni gillar mera :)
Det gröna testade jag på gymmet idag och jag kände mig väldigt bekväm i det :) Och det gav mig motivation att träna ännu hårdare. Efter benpasset blev det crosstrainer tills det rann svett om mig, armarna var blöta av svett och det började t.om rinna snuva ur ena näshålet (kunde inte gå av för att hämta papper för då skulle pulsen sänkas). Men det blev först sista minuterna så det droppade inte på golvet eller maskinen. Jag skyndade mig att hämta papper efteråt för att undvika det.

Jobbigt pass, men kändes som jag verkligen fick bra träning och så är det alltid skönt att köra stenhårt. Iaf efteråt då man känner sig duktig :)


Kommentarer
Postat av: Madde :)

VAd roligt att läsa! Hoppas att du mår bättre! :)



SV: Jo, jag har haft det riktigt trevligt ikväll! Har dock blivit mer sjuk p.g.a. gympan igår, så nu mår jag rätt pissigt..



Vi hade tänkt se den, men vissa av mina kompisar är skräckfilmshatare, så jag och en annan blev de enda osm ville se skräckisar. Så det blev en komedi istället :)

2010-05-21 @ 23:19:37
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0