Handlat

Jag steg upp och gick sen och skulle äta frukost, förbannat det fanns inga flingor!
Så jag fick ta ett glas med yoghurt som frukost, och sen gick jag och rakade mig (i ansiktet, inga sånna tankar nu! :P), borstade tänderna.
Sen så blev det besöka soprummet i två omgångar för att lämna sopor, matavfall och kartong på rätt plats.
Efter det blev det en tur längre bort för att lämna plastgrejer i återvinningen.
Sen började jag cykla mot stan men såg mina föräldrar på kyrkogården och svängde in där och snackade lite med dem. De var och vattnade blommorna på min morfars grav och de hade varit och handlat innan de med.

Tog mig in till stan i shorts och ett av mina nya linnen fast det egentligen blåste för mycket att ha den klädseln, men jag ville visa mig i ett nytt linne så då fick det bli det ändå!

Jag hade egentligen tänkt att bara köpa flingor och hårdbröd. Men jag hittade en hel del mera som jag "behövde" så notan slutade på 289,50kr



Bak till vänster är en chokladdryck gjord på soja jag tänkte testa och se hur det smakar.
Oboyen har jag till snabba kolhydrater för att fylla på energi i musklerna direkt efter gympass.
Såklart tar jag även protein samtidigt då.

Mjukbröden till höger (brukar bara köpa Extrem, men det fanns bara kvar 1 förpackning och jag ville ha två
så då fick jag ta en "mindre nyttig" variant också) gör jag så att jag tar 2st av och sen delar jag på dem, fördelar 1dl havregryn mellan dem och sen lägger jag på locken och käkar med lite smör.
Havregryn är fina grejer, men man äter helst med någon tallrik under så det inte far överallt då det har en tendens att trilla ur bröden.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oj, havregryn i bröd, det var något nytt! Okokade havregryn alltså? Är inte det väldigt svårsmält?



Farfars köttbullar tyckte jag vara lite roligt, har bara hört talas om "mammas köttbullar" förut! :P

2010-05-23 @ 18:43:58
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0