Ryggen fick sig en omgång, haha!

Jag inte skrivit på ett tag, men nu ska jag försöka göra det iaf :)

Då ska vi se här, jo jag har haft massa skumma drömmar på senare tid, en var att jag hade fått en extra penis som var som en tumme stor brevid den första xD
Mina drömmar kan handla om vad som helst, oftast så drömmer jag flera korta drömmar istället för en enda lång en.
Men nog om det, jag har hunnit med mer och mer grejer då jag inte mår dåligt :D

Jag har t.ex hunnit fota mig själv, varit med vänner, städat, planerat och mycket mera.
Idag var det ett gympass och då blev det rygg/axlar som fick torteras och efteråt körde jag crosstrainer (skidmaskin) i 25min, det tog knäcken på mig. Men det var riktigt skönt efteråt iaf :)

En bild som en kompis tog på mig tänker jag lägga upp nu. Håll till godo, och kom ihåg att kommentera för bövelen! ;D


Mikael



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Riktigt fin bild! =)



sv: då ska jag försöka komma ihåg din födelsedag, men ärligt talat är jag sämst på sånt ;)

2010-05-10 @ 23:39:49
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag saknar vänner, staden, atmosfären, barndomen, ALLT! =)

2010-05-11 @ 15:24:52
URL: http://ceciliastankar.blogg.se/
Postat av: Madde :)

Jag diggar bilden!



SV: Njaa, jag skulle nog skrämma vettet ur er. Dina drömmar skulle sedan inte bli nådiga. Du skulle varja natt drömma om mig, som står på en stor pall och skriker "HÖRT AUF!" med en mansröst..heh.

2010-05-11 @ 22:06:51
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0