Vatten vatten, bara vanligt vatten!

Jag for in till stan för att ta en titt på hur det såg ut idag, jag tror det var ungefär som igår då jag filmade. Ingen större skillnad. Men jag fick iaf med mig Sandra efter hon slutat jobbet för dagen för en stund i solen vid älven :)
Jag blev antastad av två myror som jag sprättade iväg men annars hände inget annat. Men vi hade kul sittandes i solen snackandes om allt möjligt. Hon skulle visst fara och springa broarna runt, hon fick upp ångan då hon såg alla som var ute och sprang. Varje tisdag springer folk broarna runt, och hon är en av de som brukar vara med.

Hm, vad ska jag skriva om mera? Jo sist jag var på gymmet så kom en kvinna som jobbar där in i omklädningsrummet för att städa. Och så frågade hon mig "vill du duscha?", och eftersom jag är så rapp i käften så svarade jag direkt "är det ett erbjudande?". Hon menade ju såklart att hon kunde avvakta om jag skulle duscha så jag slapp blotta mig. Jag frågade för säkerhets skull så hon inte tog illa upp av mitt skämt, vilket hon inte gjorde :)

Det är rätt kul vara så snabb i käften :D

Såhär såg det ut en bit längre bort längs strandpromenaden, träden brukar stå just på kanten brevid grusvägen. Vilket de nu också iofs gör, fast betydligt mera blöta!
Vägen svänger åt höger men det går inte se nu.



Kommentarer
Postat av: Madde :)

Där sprang jag idag på orienteringen ;)



SV: Det låter kanonbra! Har du planerat någonting speciellt? :)

2010-05-20 @ 22:24:19
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde :)

SV: Jaså? :O Vilka mer? ^^

2010-05-21 @ 13:31:40
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0