Årskort sms

Jag hade just tänkt fylla på min mobil med 200kr så jag skulle få en månads gratis sms då jag läste om det här.
Då jag inte har en smartphone än så känns det som om årskort eller halvårskort sms är ett bra och ekonomiskt alternativ helt enkelt.
Sen ska jag nog komplettera med fri surf när jag fixat mig en smartphone framöver.
Undrar dock om det gäller med fria sms om jag smsar från t.ex Grekland? Hmm, får kolla upp det!

 

"Årskort Sms ger dig 5 000/mån i ett år (alt. halvår).

Ladda ditt kontantkort med Årskort Sms genom Internetbank via telia.se, Ladda direkt via mobilen, via fakturan för din fasta telefon, i Telias butiker eller hos de flesta återförsäljare.

Ladda ditt kontantkort med Årskort Sms så får du 100 kr i bonus att ringa för. Gäller till och med 22 maj 2012. Erbjudandet gäller ej halvårskort. Bonusen gäller vid laddning med följande alternativ:

  • Faktura - ladda nu, betala sen
  • Internetbank - ladda via telia.se eller din bank
  • Ladda direkt i mobilen
  • Ladda via kontokort

Årskort: 499 kr
Halvårskort: 299 kr"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0