Djupt personligt inlägg

Jag har p.ga olika anledningar tagit kontakt med sjukvården och efter att ha talat ut och dessutom fått "läxa" uppskrivet på ett papper så känns det faktiskt ganska så bra.

Genom att jag inte har samma synsätt som de flesta andra av er på livet och allt det innehåller, så har jag fått förklarat för mig hur en "medelsvensson" tolkar olika saker i samma situationer, vad som är socialt acceptabelt och hur jag bör försöka hantera livet och dess alla svängar.
Då jag fått det förklarat och argumenten för det klarlagda så har det gått in TUSEN gånger mera, än vad vänner och bekantas frustration över att jag inte alltid förstått gjort.
Helt klart behöver jag få en andra åsikt ibland, och den måste då vara logisk och kunna ge svar på mina frågor ang det.

Så nu är det helt okej faktiskt :)

Och jag får min systemkamera troligtvis i början av nästa vecka, och det bör vara helt som det ska så behöver nog inte returnera heller om inget oväntat hänt. Men med tanke på min tur med elektronik så får jag väl vara förbered;)

Nu hade jag velat ge min närmsta vän en stor kram och sen gått och lagt mig. Du vet vem du är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0