Ibland är det lätt, ibland är det svårt

Ibland så sätter jag mig ner och tänker på livet, vad jag varit med om och hur det format mig.
Vad jag tänker mest på nu är fixa körkortet och sen fixa mig ett jobb, och sen kanske leva som eremit.
Dvs hålla mig undan folk för i slutändan är det bara en själv man egentligen har och kan lita på till 100%.

Visst jag har vänner nu men ändå så känns det som jag ger dem alla mer än vad jag själv får, och i slutändan så gör det att man ger mer positiv energi än vad man får tillbaka, vilket är väldigt trist.
Vore toppen om jag brydde mig mindre om alla, men det är svårt tyvärr :S

Vad gäller skaffa tjej så vill jag inte ha någon oavsett vem det än är, har haft otur vad gäller flickvänner, och det finns INGET som kan såra en lika djupt och hårt som någon man bryr sig om av det motsatta könet.
Enda säkra är att hålla sig för sig själv.

Jag är medveten om att jag är en riktigt fin kille som har mycket att erbjuda, men inte alla uppskattar det och jag har inte tänkt spela bad boy för att bli mer spännande.
Jag har nog mer trygghet,kärlek,humor,knasigheter och att vara impulsiv att erbjuda än uppföra mig som en skitstövel.

Hade jag bara haft jobb och körkort så skulle jag varit den ultimata drömkillen för många tjejer.



Har trist nog ingen aptit så jag skippar nog äta något mera idag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0