Hemma igen!

Efter min långa resa är jag hemma igen, vattnet är klart godare här i Skellefteå är det första jag vill säga :)

Jag har mängder av bilder att visa er alla men jag vill nog först lära mig göra en grundredigering i Photoshop innan jag börjar lägga upp dem.
Det kändes rätt snopet i morse då jag vaknade upp och mitt resesällskap inte fanns inom synhåll, det kändes ganska så tomt för man är ju van att den ska finnas där, och INGEN annan hade dugit heller för tusan då man är van just den siiiiten! ;D (ja jag vet du är ingen siiit *flin*)

Det blev iaf nästan 20 timmar i luften igår och räknar man med väntetiderna på marken så blev det väl närmare ett dygn eller mer man höll på med att resa. Och inte kunde jag sova något under färden heller så det blev en plåga. Hade jag inte haft med mig min vän hade det känts hundra gånger värre, så tack för du finns vännen! *STOR KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0