The sun is shining

Sitter och funderar på om jag ska gå ut och fota soluppgången, solen har inte hunnit upp helt så det finns fortfarande tid att göra det.

Men det blir nog att sova mera istället och sen plugga teori inför körkortet. Jag tycker jag borde kunna fixa det inom en månad eller liknande. Behöver bara finslipa körningen och fräscha upp mina teorikunskaper efter uppehållet.

Ser fram emot att träffa min goa vän när det nu blir av. Funderar även på om jag borde gå en fotokurs då hon inte alltid har tid att hjälpa/lära mig hur man gör allt med inställningar på kameran osv.
Under resan blev jag förresten sugen på att fixa mig dykarlicens så jag kunnat dyka var jag än är.
T.ex i Grekland och framtida resor till andra resmål. Har man då en undervattenskamera så kan man ju även dokumentera det man ser där nere i havsdjupet :)

Det blir nog att sova lite mera nu och stiga upp relativt tidigt så man funkar som människa. Imorgon stiger jag nog upp och fotar soluppgången nere vid älven, eet borde ge riktigt schyssta bilder! :D

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0